
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

- Ogólne informacje o programie lojalnościowym
Program lojalnościowy oferuje możliwość tańszego zakupu produktów za pomocą portalu inventia.sklep.pl
- Uczestnictwo
Uczestnikiem programu lojalnościowego są osoby zarejestrowane w serwisie https://inventia.sklep.pl/
- Zasady naliczania punktów
Punkty są naliczane na podstawie wartości pieniężnej (PLN) zamówienia. W chwili złożenia zamówienia klient automatycznie uzyskuje liczbę punktów (oznaczoną statusem "oczekujące") obliczoną wg. następującego wzoru:
X = wartość punktowa zamówienia, w którym 1 zł = 1 pkt (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 99,6 zł = liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 100, jeśli wartość zamówienia wynosi 99,4 zł = liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 99 ). Liczba X jest zaokrąglana do wartości całkowitych.
Punkty nie są naliczane od kosztu przesyłki zamówienia (przy wyborze przesyłki zamówienia na adres podany podczas rejestracji).
Punkty są reprezentowane jako liczby całkowite.
- Przelicznik wartości zamówienia na punkt
Przelicznik wartości zamówienia na punkty jest wykorzystywany przy naliczaniu punktów (oznaczonych statusem oczekujące), jakie klient otrzymuje w momencie złożenia zamówienia. Zasada naliczania punktów według Przelicznika wartości zamówienia na punkt została omówiona w punkcie "Zasady naliczania punktów" tego regulaminu.
- Typy / statusy punktów
Punkty Oczekujące - są to punkty automatycznie przyznawane w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Punkty oczekujące, oczekują na weryfikację z naszej strony. Weryfikacja oznacza zmianę statusu punktów oczekujących na jeden spośród dwóch następnych statusów (zaliczone lub anulowane). Punkty oznaczone statusem oczekujące - nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.
Punkty Zaliczone - są to punkty zatwierdzone przez nas. Zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone nastąpi w momencie, kiedy wiadomo, że dana transakcja (zakup) została sfinalizowana. Punkty oznaczone statusem zaliczone są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.
Punkty Anulowane - są to punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane w momencie nie dojścia do transakcji (np. brak wpłaty, nie odebranie produktów w określonym przez nas czasie). Punkty oznaczone statusem anulowane - nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.
- Weryfikacja punktów
Poprzez weryfikację punktów rozumie się zmianę przez nas statusu punktów oczekujących przypisanych do konkretnej transakcji na jeden spośród statusów:
o zaliczone (zaliczenie punktów),
o anulowane (anulowanie punktów)
Zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone lub anulowane jest nieodwracalna.
Czas weryfikacji punktów wynosi do 20 od daty złożenia zamówienia.
Punkty oczekujące zostają zaliczone, gdy:
o wiadomo, że dana transakcja została sfinalizowana, czyli otrzymaliśmy zapłatę, a zamówiony towar został dostarczony do klienta w określonym przez nas czasie wynoszącym do 20 dni od daty wysyłki zamówienia.
o Punkty oczekujące zostają anulowane, gdy nie doszło do transakcji (np. brak wpłaty, nie odebranie produktów w określonym przez nas czasie 20 dni od daty wysyłki zamówienia).
- Stosuje się następujące rabaty przy płatności za zamówienie:
o 500 pkt - 1 000 pkt = 10 proc. rabatu na zamówienie
o 1001 pkt – 5 000 pkt = 15 proc. rabatu na zamówienie
o 5001 pkt - 10 000 pkt = 20 proc. rabatu na zamówienie
o Powyżej 10 000 pkt = 25 proc. rabatu na zamówienie
Przy zamówieniu zostanie wykorzystana liczba punktów z salda punktów wybrana przez użytkownika w trakcie dokonywania zamówienia pod warunkiem, że saldo punktów jest większe od ilości wykorzystywanych punktów.
Wybrany rabat nie podlega dalszej modyfikacji - nie może być już zmieniony dla danego zamówienia.
Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia lub zwrotu wcześniej zakupionych produktów.
Każdy zarejestrowany i zalogowany klient otrzymuje informacje o aktualnym stanie salda punktowego oraz możliwości rabatów.
Punkty są przeliczane wyłącznie na proc. rabatu przy kolejnych zamówieniach.
POLECANIE NOWYCH KLIENTÓW PRZEZ OSOBĘ ZAREJESTROWANĄ W SKLEPIE
- Poprzez Nowego Klienta rozumiemy osobę, która wykonała zakupy w sklepie https://inventia.sklep.pl/ po raz pierwszy.
- Poprzez Klienta Polecającego rozumiemy osobę, która podała Nowemu Klientowi swój adres email użyty do zarejestrowania się w na inventia.sklep.pl.
- Poprzez Polecenie Nowego Klienta (Nowych Klientów) rozumiemy sytuację gdy Nowy Klient podczas rejestracji w okienku „Email osoby polecającej sklep” wpisał email Klienta Polecającego.
- Punkty są naliczane tylko i wyłącznie od nowych klientów. Nie można polecić sklepu samemu siebie, jak również osobie, która ma już u nas konto.
- W przypadku polecenia Nowego Klienta (nowych Klientów), saldo punktów Klienta Polecającego zostanie zasilone ilością punktów, będącą wartością pierwszego zamówienia nowego Klienta (nowych Klientów) tzn. 1 zł = 1 pkt.
- Punkty zostaną dopisane do konta w terminie do 14 dni po zrealizowaniu zamówienia Nowego Klienta.
- Punkty z Polecenia Nowego Klienta nie sumują się z rabatem "-40% rabatu po rejestracji na Twoje pierwsze zakupy" - będą dopisane do konta Klienta Polecającego po dokonaniu pierwszego zamówienia.