Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
program lojalnościowy
  1. Ogólne informacje o programie lojalnościowym

Program lojalnościowy oferuje możliwość tańszego zakupu produktów za pomocą portalu inventia.sklep.pl

  1. Uczestnictwo

Uczestnikiem programu lojalnościowego są osoby zarejestrowane w serwisie https://inventia.sklep.pl/

  1. Zasady naliczania punktów

Punkty są naliczane na podstawie wartości pieniężnej (PLN) zamówienia. W chwili złożenia zamówienia klient automatycznie uzyskuje liczbę punktów (oznaczoną statusem "oczekujące") obliczoną wg. następującego wzoru:

X = wartość punktowa zamówienia, w którym 1 zł = 1 pkt (np. jeśli wartość zamówienia wynosi 99,6 zł = liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 100, jeśli wartość zamówienia wynosi 99,4 zł = liczba punktów zdobytych w zamówieniu wynosi 99 ). Liczba X jest zaokrąglana do wartości całkowitych.

Punkty nie są naliczane od kosztu przesyłki zamówienia (przy wyborze przesyłki zamówienia na adres podany podczas rejestracji).

Punkty są reprezentowane jako liczby całkowite.

  1. Przelicznik wartości zamówienia na punkt

Przelicznik wartości zamówienia na punkty jest wykorzystywany przy naliczaniu punktów (oznaczonych statusem oczekujące), jakie klient otrzymuje w momencie złożenia zamówienia. Zasada naliczania punktów według Przelicznika wartości zamówienia na punkt została omówiona w punkcie "Zasady naliczania punktów" tego regulaminu.

  1. Typy / statusy punktów

Punkty Oczekujące - są to punkty automatycznie przyznawane w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Punkty oczekujące, oczekują na weryfikację z naszej strony. Weryfikacja oznacza zmianę statusu punktów oczekujących na jeden spośród dwóch następnych statusów (zaliczone lub anulowane). Punkty oznaczone statusem oczekujące - nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

Punkty Zaliczone - są to punkty zatwierdzone przez nas. Zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone nastąpi w momencie, kiedy wiadomo, że dana transakcja (zakup) została sfinalizowana. Punkty oznaczone statusem zaliczone są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

Punkty Anulowane - są to punkty, które nie przeszły pomyślnie weryfikacji i zostały anulowane w momencie nie dojścia do transakcji (np. brak wpłaty, nie odebranie produktów w określonym przez nas czasie). Punkty oznaczone statusem anulowane - nie są brane pod uwagę przy obliczaniu salda punktowego dla danego klienta.

  1. Weryfikacja punktów

Poprzez weryfikację punktów rozumie się zmianę przez nas statusu punktów oczekujących przypisanych do konkretnej transakcji na jeden spośród statusów:

o zaliczone (zaliczenie punktów),

o anulowane (anulowanie punktów)

Zmiana statusu punktów z oczekujących na zaliczone lub anulowane jest nieodwracalna.
Czas weryfikacji punktów wynosi do 20 od daty złożenia zamówienia.
Punkty oczekujące zostają zaliczone, gdy:

o wiadomo, że dana transakcja została sfinalizowana, czyli otrzymaliśmy zapłatę, a zamówiony towar został   dostarczony do klienta w określonym przez nas czasie wynoszącym do 20 dni od daty wysyłki zamówienia.

o Punkty oczekujące zostają anulowane, gdy nie doszło do transakcji (np. brak wpłaty, nie odebranie produktów w określonym przez nas czasie 20 dni od daty wysyłki zamówienia).

  1. Stosuje się następujące rabaty przy płatności za zamówienie:  

o      500 pkt  -   1 000 pkt   = 10 proc. rabatu na zamówienie

o    1001 pkt –   5 000 pkt   = 15 proc. rabatu na zamówienie

o    5001 pkt  - 10 000 pkt   =  20 proc. rabatu na zamówienie

o    Powyżej    10 000 pkt    = 25 proc. rabatu na zamówienie

Przy zamówieniu zostanie wykorzystana liczba punktów z salda punktów wybrana przez użytkownika w trakcie dokonywania zamówienia pod warunkiem, że saldo punktów jest większe od ilości wykorzystywanych punktów.

 Wybrany rabat nie podlega dalszej modyfikacji - nie może być już  zmieniony dla danego zamówienia.

Saldo punktów może być zmienione przez administratorów systemu w przypadku anulowania zamówienia lub zwrotu wcześniej zakupionych produktów.

Każdy zarejestrowany i zalogowany klient otrzymuje informacje o aktualnym stanie salda punktowego oraz możliwości rabatów.

Punkty są przeliczane wyłącznie na proc. rabatu przy kolejnych zamówieniach.

 

POLECANIE NOWYCH KLIENTÓW PRZEZ OSOBĘ ZAREJESTROWANĄ W SKLEPIE

  1. Poprzez Nowego Klienta rozumiemy osobę, która wykonała zakupy w sklepie https://inventia.sklep.pl/ po raz pierwszy.
  2. Poprzez Klienta Polecającego rozumiemy osobę, która podała Nowemu Klientowi swój adres email użyty do zarejestrowania się w na inventia.sklep.pl.
  3. Poprzez Polecenie Nowego Klienta (Nowych Klientów) rozumiemy sytuację gdy Nowy Klient podczas rejestracji w okienku „Email osoby polecającej sklep” wpisał email Klienta Polecającego.
  4. Punkty są naliczane tylko i wyłącznie od nowych klientów. Nie można polecić sklepu samemu siebie, jak również osobie, która ma już u nas konto.
  5. W przypadku polecenia Nowego Klienta (nowych Klientów), saldo punktów Klienta Polecającego zostanie zasilone ilością punktów, będącą wartością pierwszego zamówienia nowego Klienta (nowych Klientów) tzn. 1 zł = 1 pkt.
  6. Punkty zostaną dopisane do konta w terminie do 14 dni po zrealizowaniu zamówienia Nowego Klienta.
  7. Punkty z Polecenia Nowego Klienta nie sumują się z rabatem "-40% rabatu po rejestracji na Twoje pierwsze zakupy" - będą dopisane do konta Klienta Polecającego po dokonaniu pierwszego zamówienia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl